Wednesday, August 3, 2011

Ma ei saa jätta seda tunnet ja rahulolu viimaseks, kindlasti pean kordama seda protseduuri!

Tere!

Mulle väga meeldis nautida hetki, olles šokolaadimassažis. Jah, ma olen õnnelik. Meil tekkis hea suhtlus kena massazööri Ritaga (nii oli vist ta nimi). Olen väga rahul tema tugevate käte tööga, ma ikka tundsin, et olen massaažis. Olen rääkinud oma tunnetest kolleegidele ja neid kadedaks muutnud. Kindlasti tuleb mõni minu kolleeg Teie juurde veel massaaži ja tulen ka mina. Ma ei saa jätta seda tunnet ja rahulolu viimaseks, kindlasti pean kordama seda protseduuri.
Selle kingituse tegid mulle mu tütar ja vanem poeg, ju nad teadsid, mis emale vajalik oli. Aitäh ka neile!!
Aitäh kõigile, kes lasid mul tunda pea kaks tundi tõelise naisena, keda hellitati šokolaadimassaažiga.
Aitäh!
Lugupidamisega Liivi

No comments:

Post a Comment