Tuesday, April 12, 2011

Elamus - see ju jääb igavesti!!!

Tere!

Kalateraapia jalahoolduse kingituse tegi minu vanem poeg (19a) mulle jõuludeks! Noor mees ja nagu ma olen aru saanud, siis antud kodulehte järgivad nad hoolega, et ka oma eakaaslastele midagi kinkida. Arvuti taga on ju seda ütlemata mugav teha ja valik ka ju ees. On asjade ajastu ja neid on nagunii lademetes meie ümber, ainult raha kinkida on tuim ja hambutu, aga elamus - see ju jääb igavesti!!!

Aga minust - olen väga rõõmus, et sellise kogemuse sain. Olin põnevil ja natuke kartsin, kuna olen vist keskmiselt aktiivsema suhtlusega, siis pärisin ja küsisin veel juurde, enne kui jalad vanni pistsin. Suht ebamugava tunde tekitas, kui vaatasin, et n.ö keegi järab minu jalgu, kui ma ju näen ja tunnen seda samaaegselt, ning siis kui mujale vaatasin või lugesin ajakirja polnud nii õõvastav. Aja jooksul harjusin ja oli juba mõnus isegi kalu järgida. Pärast jalad meeldivalt õhetasid. Ka Dr. Fisch kalateraapia töötaja oli meeldiv naisterahavas ja teenindamisega jäin rahule.

Igatahes tore ja suur tänu ka Kingitus.ee meeskonnale antud võimaluse teostamisel.

Jõudu teile edaspidiseks!

Anne Aasmann

No comments:

Post a Comment