Monday, April 11, 2011

See reedene päev oli minu elus täiesti imeline...

Imagomuutus Thai Rose Spa`s - see päev oli minu elus täiesti imeline. Ühele naisele, kelle noorus vaid fotodel meenutada, on selline muutus helgemaid momente. Superjuuksurile eriline tänu. Oskus teha julgeid liigutusi, mis kliendile algul hirmu nahka ajab, aga tulemus fantastiline on, näitab oma ala spetsialisti vaieldamatut oskust ja kogemust. Meigin end üldse tagasihoidlikult ja harva. Meikari kätes pidin peaagu magama jääma - nii mõnus oli. Tulemust kogesin õhtul oma suurüritusel, kus ei jõudnud komplimentidele vastata. Fotosessioonist ma ei oska rääkidagi. Tunda ennast modellina aparaadi plõksumise saatel- see oli midagi enneolematut. Minu lugupidamine fotograafile! Kaugelt näha, et professionaal. Töö, suhtlemise ja kliendile tunde andmises, et ta on tõesti pildistamist väärt.
Thai Rose Spa salongist ma ennem ei teadnud midagi, kuid nüüd jagan oma imelist kogemust paljudega. Soov oleks vaid peagi neid fotosid näha. Saatsin fotograafile juba oma meili, ehk varsti saadab . Lapsed , kes mulle selle kingituse tegid,ka kibelevad vaadata.
Tänu ja imetlusega
Maie Ramjalg

No comments:

Post a Comment